Dobrodošli na jednu od najboljih hrvatskih stranica o Club Penguinu! Donosimo vam najnovije vijesti iz svijeta pingvina!!

nedjelja, 20. srpnja 2014.

Music Jam je tu! Da plačemo od sreće ili tuge?

Pozdrav svima!

Nakon 1 godine stanke, Music Jam nam se vratio!
Kao i na svakom party-u dosad, Kada se prijavite na Club Penguin, dočekat će vas, tko drugi nego - Cadence, no kada sam se prijavio, ja nažalost nisam slikao, pa ću vam dati Monchocho-jevu sliku:

Na partyu je, također, došao katalog! Prošlo je nekoliko dana od početka partya, pa vam katalog ovako izgleda:

U četvrtak i petak su vam svirali i pjevali Cadence i The Penguin Band, koji su i maskote ovog partya, a od jučer možete slušati Violettu na Music Cruise-ru, te možete uzeti njezinu pozadinu.
Što se tiče itema, oni su sasvim solidno odrađeni i za membere i za nemembere - nememberi mogu pokupiti odličnu kapu od 22. srpnja, te gitaru i novi MP3 24. i 26 srpnja.
Maskote nažalost nisu dobile novu pozadinu, a Penguin Bandu se nije ni ažurirala igračka kartica.

Prema gornjoj slici možemo vidjeti da je na Music Jam specijalno stigao Music Cruise koji je pristao kod Dock-a, a na Club Penguinu će biti sve do završetka party-a.
Od ostalih soba na Club Penguinu, uređene su samo Dock i Town, od kojih Town ima izgled od prošlogodišnjeg Teen Beach Movie Party-a, no posebno mi se svidjelo uređenje Docka:

Ne smijemo zaboraviti i nove smajliće koji su stigli na party:

Music Jam-u 2014 plus mogu dati samo za iteme, no i sa time, party nije ono što sam očekivao. Dođe mi da se pitam: "Jesu li to party-i na Club Penguinu iz godine u godinu sve gori i gori ili ja postajem sve stariji i stariji?"
Mogu samo reći jedno - Music Jam 2014 nije ni do koljena prošlogodišnjem Teen Beach Movie party-u...

~ Fico290

Nema komentara:

Objavi komentar