Dobrodošli na jednu od najboljih hrvatskih stranica o Club Penguinu! Donosimo vam najnovije vijesti iz svijeta pingvina!!

ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

Club Penguin: Spoiler Alert Epizoda #23

Zanimljivo, zanimljivo i zanimljivo - no i dalje ne kužim o čemu je riječ... Jučer, ako se sjećate, sam napisao post TheSpoilerAlert epizoda 7. kojeg je izdao jedan od najpopularnijih Youtubera Ninjakrom(Kromium) .
Zašto vam sad to govorim? Pogledajte malo naslov posta...Epizoda #23? Da, i ja sam se to pitao, kada sam vidio da je Club Penguin dao TheSpoilerAlert epizodu danas! No, da bude još zanimljivije, onaj video koji sam našao, na CP kanalu ga uopće nema -.-. No, pustimo sada to jer ovaj Spoiler Alert donosi nešto zanimljivo...nešto što će vas možda razveseliti....

Novi događaj na Club Penguinu nam stiže ovaj četvrtak - Grad Mini-Event! Nego, znate onu Polovu čudesnu kapicu? Da, da onu plavu što uvijek nosi jer misli da će se vratiti u doba kada je maturirao(pff baš...).
Stvar zanimljiva uz nju je to da će dobiti svoju bratsku kapicu - Graduation Hat najnoviji najavljeni item koji ćemo moći uzeti ovaj četvrtak, uz pozadinu, naravno!
 Uz to nam naravno stiže i novi Furniture & Igloo Katalog!
Rekao sam vam najbitnije iz ovog TheSpoilerAlerta, ostalo pogledajte sami! :)

~Fico290

Nema komentara:

Objavi komentar