Dobrodošli na jednu od najboljih hrvatskih stranica o Club Penguinu! Donosimo vam najnovije vijesti iz svijeta pingvina!!

srijeda, 28. kolovoza 2013.

NOVA SOBA?!

Pozdrav svima!

Danas sam malo istraživao po internetu dali ima što novoga u vezi sa CP-om.
I nećete vjerovati, ali našao sam nešto zbilja nevjerovatno.
Evo slike:

Ako se ne varam ovo bi trebala biti nova soba na CP-u.
I ako sam dobro pogledao mapu nova soba bi se trebala pojaviti točno ovdje:

Hmm jeli to moguće? Dolazi li zbilja na CP još jedna soba? Soba pod imenom Ice Pond?
Što vi mislite?? Komentirajte!

UPDATE:Na Twitteru sam saznao da nova soba neće biti Ice Pond:/...nova soba bi trebala biti negdje između Towna i Docka...najvjerovatnije ovdje: 


A koliko sam saznao o imenu...soba bi se trebala zvati Notice Board Room!

-Fico

Nema komentara:

Objavi komentar